1.08.2015

Återvunnet trä








Dricker mig en smula yr av ett glas vin, inte för att jag druckit mycket utan mer för att jag kanske sovit lite för lite i går natt. Hatar när jag inte kan somna, har tendens att trasslar in mig i lakanet & allt blir bara varmare & varmare, hatar det.


Men det är inte därför jag skriver här & nu för att berätta min dåliga sömn i natt utan för att berätta att jag fick mig ett plötsligt infall {igen!} Inte igår eller så utan för ett par dagar sedan, stanna här hos mig en lite stund så ska jag strax berätta.







Jag skulle bara köpa blommor, hade siktat in mig på pioner eller något ranunkelt {fniss} vitt skulle det vara iallafall & så blev det men inte ranukler eller pioner, utan man tager vad man haver eller hittar  rättaresagt & jag hittade varken eller, utan det fick bli hederliga tulpaner, vita förstås. Kontentan av det hela var att jag kom hem med lite mer än så. Vi blev med soffbord! Ett sådant jag önskat mig länge men inte hittat & nu fann jag det för rätt pris dessutom, är så himla glad nu för vårt fina återvunna träbord. ~Oh happy day!




Blommorna är så vackra så det tåls att fotograferas, mina fina vita tulpaner till vårt nya funna bord 
~hurra!










kärlek.


P.


4 kommentarer:

  1. Skit snyggt bord, love it! Funderar själv på att göra en beställning på egendesignat träbord av någon som kan det där med snickeri. :-D
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja men klart! det tycker jag låte som en mycket god idé! Älskar mitt :)

      Radera
  2. Vääldigt fina bilder!!

    Http://phics.blogg.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket :) ha en fortsatt fin kväll !

      Radera