1.31.2017

ornament







Ibland är man inne i något som snurrar 380 km/h & man är så fullt upptagen att man inte har tid att känna efter. Man kanske hade gjort det i normala fall känt efter menar jag dvs. om hjulet inte snurrat på så jädrans mycket hela tiden. Men när det här hjulet väl har saktat ner & man hinner reflektera över saker & ting så undrar man så här i efterhand hur man egentligen orkade hålla på som en galning med allt.







 ~nä, jag har dragit i min handbroms på gott & ont {mer på gott ändå} Jag njuter mer & jag stannar till mer, stressar inte lika mycket fast det där är delvis en bearbetnings grej också måste jag få lov att säga. Det är så jäklans skönt att vara så här lugn & samlad. Jag är rätt cool nu om jag själv får lov att tycka det om mig själv *skratt*  Mitt nya lugna jag. Lite mer Hakuna Matata det är ord som är bra & gör att man blir glad. Inga bekymmer, man är lycklig var dag som sången i lejonkungen säger. Hakuna Matataaaa...
ha ha ha....







Nu när jag drar i bromsen lite så känner jag även mer av hur det kreativa spirar inom mig, alltså det är nästan så man har hjärnkok på nätterna & svårt att komma till ro för man har så mycket idéer så det nästan är svårt att filtrera allt & igen blir jag en smula stressad fast på ett positivt vis så klart, så det är ju okej. 








~jo hellre mer nya idéer än repeat på samma tråkiga om & om igen, så oinspirerande & trist.





the raven
new poster { launching soon }






mer nytt kommer snart så håll utkik har massor att visa ska bara få ihop allt men visst ingen stress var det ju eller hur.




Skön tisdag på Er.




P.





x









bild n°1 ∞ n°2 ornament
bild n°2 ∞ n°3 frontrow aw ~17
bild n°4 nyheter patricija dacic photography © launching soon ⭒

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar