2.06.2017

The Collector







idag fyller min mamma år. Jag köpte en pedistal till henne som hon önskat sig så länge. Vi har länge auktions & loppis letat men utan resultat i minst 2 år. Men så idag just när hon fyller år hittade jag en & såklart blev det den perfekta gåvan till henne & imorgon ska jag hämta den. Jag blev så glad för den, för att jag vet att hon kommer att älska den.
Min fina mami ♥

Mamma är den som lärt mig en av de saker jag älskar mest & det är ju såklart att fotografera eller att värdesätta gamla ting, men det har inte alltid varit så ~oh nej! Inte alls för det fanns en tid då jag tyckte att min mamma var helt galen som samlade så mycket skräp omkring sig & jämt tryckte en kamera i huvudet på en. & en pappa som alltid kom hem med bortkastade saker från folk som ville köpa nytt men inte för att vi inte kund köpa nytt utan mer för att mamma & pappa ansåg att det var fullständigt onödigt & sedan återanvände vi allt de tog hem, så lite så är förmodligen jag med fast inte riktigt på samma vis som dem.












Här  är lite av de som kommit fram ur dessa kreativa dagar jag gått & bubblat om. Lite nyheter till mina fine art posters & nu även tavlor på ett helt nytt material & lite nya storlekar men det kommer i ett inlägg lite längre fram. 


Men the Raven & the dress N°1 & N°2 kommer att finnas i tyvek i vanlig ordning i storlekar 70 x 100 & nu även i 70 x 50 också även det i tyvek. Jag har även börjat att märka posterna med mitt namn i form av en stämpel som pressas in i materialet. 

om en månad lanserar jag min egna webbshop så håll utkik, men ni kan redan nu snart köpa posterna hos mina återförsäljare {följ mig på Instagram för mer information}









Önskar Er en härlig kväll










x.








P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar