3.20.2017

it's a jungle out there







Jag befinner mig här i sinne & själ
bland palmerna & värmen men jag saknar mina solkyssta kinder på riktigt. 
Jag bestämmer mig för att resa mer för det känner jag att jag vill. Både i livet & på den inre fronten vill jag ta mig ut för att upptäcka nytt & gå på okänd mark. 












Där palmer finns där vill jag vara. Strosa runt bland allt som vuxit upp vackert i solen. Jag skulle kunna bo där i solen där det är varmt året om. Jag vänder mig till N & frågar
~Ska vi? Vill du? Kanske en senare period i livet svara han & vi båda två ler.

Varför inte?

Vi får se.






Nackspärr & en envis förkylning har bitit tag i mig så det gör sig fint med bilder som värmer inifrån & ut. Vår är iallafall på väg tröstar jag mig med.























Älskar kaktusar 🌵 De är så vackra.



Mycket nytt händer nu men mer om det i rätt tid.




Kärlek 




❣❣❣







P.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar