4.23.2017

feeling pink & news namaste butterfly prints etc.










Söndag nalkas i huset på Olympia.
Saker ställs på plats med skön musik i bakrunden.
Terassdörrarna står vidöppna & jag stannar till & andas in våren
en stund. I ögonvrån ser jag magnolian & muttrar lite för mig själv argt över 
den plötsliga tvärvändningen i våren till helt plötsliga minusgrader & tänker 
att det är ju lite typiskt oberäkneligt aprilväder. Minns mama alltid brukade
säga att april är en lurig månad just för att det helt plötsligt mycket
väl kunde få för sig att börja snöa. De vackra magnolior som redan börjat att
blomma  fick lite frostskador men som tur är så har inte hela trädet
blommat ut ännu vilket är väl det iallafall.
Jag får lov att njuta ett tag till
med mina magnolior.
kärlek ♡






⚘⚘











I dag är inte vilken dag som helst för idag fyller min 
lilla musa år!
~hipp! hipp! hurra!
Hon skall firas med blommor & blad 
*leer*


Puss princess till dig!


🎂



















Önskar Er en fin söndag



x.






P





info: posterna är fotograferade hemma hos min vän Manda ⇦

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar