4.22.2017

lite nytt








Lördag är i rullning vi åker både hit & dit.
Saker ska fixas & vi slår slag i saker vi tänkt &  
går hela vägen som vi planerat. Jag skrattar mycket & högt idag så mycket 
att min käke ömmar en stund efter jag slutat att skratta *leer* Jag älskar när man har bra dagar & i dag är just en sådan fin & speciell dag.
L o V e ♥ 


Det händer mycket nu men inget jag inte trivs med
så det är skönt. Jag har haft många kreativa dagar & mycket har skapats.
Älskar den kreativa processen & dess perioder. Tid är en mycket stor del i det
har man tid så kommer resten av sig själv. Anledningen till att jag numer har tid 
är också att jag har gått & blivit med agent som tar hand om mig. Låter mig få vara kreativ & inte behöva tänka på så mycket annat än just det kreativa.
Där av har jag faktiskt bestämt mig för att pausa lite på min egna webbshop så mina tavlor finns nu ute istället bland utvalda butiker. Om ni följer mig på Instagram så uppdaterar jag där lite mer än här på bloggen så följ mig även där  om Ni vill. 


Här får ni lite sneakpeak på nytt som testprintas & provhängt hemma hos Manda bl. a. & lite fler bilder från spritan i Ödåkra.




















Önskar Er en fin lördag mina vänner.









x.











P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar