7.31.2017

små glimtar av jobb





Jag önskar mina ögon kunde ta foton
men som tur är har jag en kamera som gör det åt mig.
Vi två jag & min gamla kamera vi tycker om varandra mycket.
Fotografier i alla former på allt som är vackert ~suck!
jag drömmer mig lätt bort & vad vore livet utan drömmar?
Jag har ett rikt kreativt inre. Det blir lätt smått kaotiskt i pauserna
innan allt får sin plats & jag hittar en väg, men fram kommer
jag alltid. Tid har varit en stor bov i det här dramat. Man ska 
finnas på två, eller fler ställen & det kan vara trixigt bara det. 
Jag beslutade att prioritera vad mitt inre säger mig
att fokusera mer på det jag älskar att göra
fotografier & nu gör jag det.

















photo 1,5  from frontrow s|s 18 sneak peak //  photo 3 from @byrakels home //
photo 2 quotes from pinterest // photo 4 from my garden magnolia petals


2 kommentarer:

  1. åh jag har precis hittat din blogg och det är jag så glad för! den är himla himla fin! underbara bilder!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan,,, Tack och välkommen! Blir glad av att höra att du gillar :)

      Radera