8.19.2017

i feel female










Sommar varför slutar du alltid i höst?
Stanna ett tag till för jag vill ha dansande solkatter i fönstret
ett bra tag till. Jag är liksom inte redo ännu att släppa taget för 
jag vill bli solkysst en sista gång innan du bestämt säger farväl. snälla.
Jag dricker mitt citron vatten {citronvatten är min nya grej nuförtiden}
Jag rensar ut allt gammalt både inom mig & runt om mig. bokstavligen.
Jag tar tag i saker som legat på vänt. Jag Jazzar runt barfota med lätta fötter
& jag känner mig fri! Som om jag för första gången på mycket länge kan andas ut!
Vet ni, det känns fantastiskt ska jag tala om för Er. Jag har jobbat med så
mycket kreativt sedan jag kom hem från semestern att det är som att sväva
i väg som på moln & jag måst sätta tunga stenar i skorna för att inte flyga iväg.
Ha, ha! Nu kom jag ihåg att någon sa att jag fått hybris för ett tag sedan
Kanske det är så här det känns? *blink, blink* 
Nåja....

hybris,sybris,frybris,hukersbris,,, what?!












Jag har arbetat fram hela året en ny serie fine art prints.
Kollektionen släpps i butiker nu, så håll utkik.
Det är en samling från personliga resor runt om i Europa
& de ligger mig varmt om hjärtat, så jag är glad & stolt
över att få dela dem med Er,,, Ni som väljer mig eller en
liten del av mig på Era väggar. Jag är så otroligt glad & tacksam.
Tack snälla Ni ♥ 






Jardin Botanico N° 3 & Jardin Botanico N° 1 
Ska upp på våra väggar.
Jag älskar kaktusar! Har jag sagt det?
Lustigt hur man ändras som person nu när jag tänker efter.
Hemma hos min Mama när jag var lite så avskydde jag alla stickiga
~Aj! kaktusar {mama hon har fortfarande en botanisk trädgård på sin inglasade balkong}
*La Jardin Botanico de Ellie *leer***






Jag snurrar runt ett par jazziga steg. Det är bara ängladammet som ser











kram på Er
vi ses när vi ses

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar