8.20.2017

poster it








Det finns ett ordspråk om att en bild säger mer än tusen ord
det stämmer verkligen för mig. Ett fotografi kan tala sitt egna språk
& det är just lite så jag tänker när jag skapar mina fotografier
som blir vad de blir när det blir. Det är just det som jag älskar
med det kreativa inom fotografering & bildbehandling.
Det kan vara som så att man har en inre vision om att så
här vill jag göra idag vid en planerad fotografering men
det blir inte alltid som jag tänkt mig för mer ofta än sällan
händer det saker på vägen & ur det skapas något alldeles eget
& i bland tom oplanerat. Kul det där & jag älskar det!
Som om dagen vore en vit canvas duk men du
själv väljer dina färger & motiv. 












Posters i ett fine art papper med en präglingspressad stämpel...Ⓡ





Jag & min samling kameror.
En selfie tagen nyligen då jag insåg att 
det gått ganska så exakt ett år sedan jag fotograferade mig
själv. Lite ovant var det måste jag erkänna.






sköna toner av vad jag lyssnar på just nu
enjoy…


vi ses,



x.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar