8.21.2017

Working flow








Jag släpar rundor på inventarie över hela huset inför en kreativ stund med 
lite av mina egna fine art prints. Jag skvimpar kaffeskvättar lite överallt när jag står 
& funderar över placering & ihop med vad & böjer mig fram lutar huvudet på sned
känner mig en smula yr av alla kaffeångor från Mockamastern som bryggt Intenzo för fulla muggar idag. 
~Hoppla.





Bohemia talar med mig sitt språk & jag begrundar.
Hon är fin med ramarna som kommer 
från Liv i Hedentorp häromdagen ❧




Jag älskar henne...



Algoma som blommar & talar tusen ord utan att säga ett ord
som jag sa lite häromdagen





& så har vi dessa vackra blommor Botanica som fick mig nästan
andäktig när jag fotograferade dem

älskar’t









& sist men inte minst 
Bloom









Jag passar på att visa Er här för 
hon ska inte på FORMEX så för att visa Er
så gör jag det här istället
hemma hos mig.



Önskar 
ER 
allt gott





x.



P.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar