9.18.2017

creativity vol.4


Your vibe attracts your tribe




det här med att vara originell & att ha ett eget språk sån’t är viktigt 
för vissa. Att inspireras lite för mycket är känslig & för vissa mer än andra sån’t
köper jag & kan förstå okej. Men{!!} här kommer det ett litet men. Hur kan man peka
finger & lägga energi på andra, skriva brev & meddelanden om att ska hitta sin egna röst
som det så fint heter men då tycker jag att man själv inte ska plagiera andras verk när man
satt sig själv så högt & målat upp sig själv som en god medmänniska när så fallet inte
alls är i verkligheten. Tycker det är lite häpnadsväckande & jag blir lika förvånad
varje gång jag upplever det här. Tycker det är så falsk marknadsföring om sig
som person/ artist & det ligger något i när folk säger att oftast den som tala
 illa om en person är oftast själv inte ett dugg bättre en den de talar om
 & t.om. ännu värre i värsta fall. Hycklare. ~Nej jag vill tro gott om
människan & tänker fortsätta leva som jag själv vill bli bemött,
rättvist.




x.





P.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar