9.08.2017

travelling song






Vi gick längs havet tidigt i morse & vi blev blöta rakt igenom ända
in på huden. Det är höst i luften sån’t känner man. Jag var inom hos Soluppgången 
för någon dag sedan & kom hem med armarna fulla! Jisses så mycket vackert det finns
därborta i deras mysiga tillhåll, åk dit! Lovar Ni inte blir besvikna av Yvette & Co. 
Bästa gänget ♡ever.


Jag fryser inte för jag har hållit mig sysselsat med min kamera mest hela dagen.
fotograferat olika tryckprover på min kalender.Kul.
Det är kväll hemma i huset på Olympia nu & jag redigera fotografier & lyssnar
på musik med Byredos ljus som sprider Bohemias doft runtomkring.
Det har regnat nästan hela dagen i princip så jag har lufsat runt i
fårtofflor & en stor gosig yllekofta & smuttat på
gott värmande te med lite fjong för energi. Jag har planerat
lite inför lite nytt som komma skall. Jag tänker att en fin kalender
saknas så varför inte göra en så här strax innan året ska ta slut i lagom
god tid inför julklappsplanering *leer* ~vad tror Ni om det? 
Många har frågat & det har gett motivation att ta tag i det så Nu händer det!
Håll utkik på Instagram b.la. där kommer jag att sneak peaka lite.

B.la där borta hos Soluppgången kommer man kunna att pre-order sin egna
alldeles snart, så fort den är klar. Mer återförsäljare kommer att tillkomma
såklart när allt är klart.

































N°1. Aloevera & urna från Soluppgången 
N°2. Kalender testprints, stjärnor från Soluppgången 
N°3. N°5. N°6  Privat döskalle smycken & privata från Australien
N°4 Boken Perfect Imperfect & mina provtryck kalendern
N°7. Print från fina Carina Olander finns här Snäckhalsband privat från Indonesien,
glaskupa från Soluppgången & lilla elefanten i sand inköpt från en resa
N°8.  & N°9. Vacker korallskål, & Liten glaskupa med Budda från Soluppgången såklart! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar