11.18.2017

Elvis the king




Vad aktiverar din kreativa sida?
För mig kan det vara en låt eller
en detalj jag ser i ett fotografi.
Sen är min hjärna på högvarv det
kan jag lova!
& så kom Elvis till


Elvis- King








Elvis Presley - A Little Less Conversation









Sen blev jag visst med en NY signatur också....
Den inspirerades fram av de som bedriver olaglig(a) verksamhet(er)
att trycka mina verk utan mitt lov. För jäkligt tycker jag. 
Kriminellt är vad det är. Irriterande att folk inte förstår 
det som är mitt är mitt. Så nu kommer jag att märka alla mina
bilder med en signatur för att försöka försvåra för alla som stjäl.
Det som nästan är värst med det här är att oftast så trycks dessa kopior i dålig
kvalité & det märks både på bilden & pappersvalet & det är det som är så hemskt
att folk kanske tror att jag inte tänker på kvalité & det vill jag inte bli förknippad med. 
För mig är pappersvalet ett mycket noga utvalt & lika så trycket som är valt med 
stor omsorg. Om man vill kolla vilka som är äkta så är alla mina posters märkta
med en präglingspress för äkthetsintyg. Mina ÅF-handlare är noga valda de
med så nu är det upp till Er att välja rätt. De som säljs hos Printler finns hos
dem på deras hemsida så att man kan gå in och titta för att se så att postern finns med
i deras sortiment. Detta är uppdagat i Holland så det rör inte svenska marknaden.

~Grrr.. Blir arg!






X





P




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar